De groep

 

Woongroep Ithaca is opgericht door een aantal enthousiaste 50-plussers op 6 september 1989 met een droom van een mooie flat in Geuzenveld.

Deze droom werd werkelijkheid in 1996.

Op dit moment wonen er nog een aantal mensen vanaf het begin en zijn er in de loop der jaren daarna vele nieuwe bewoners bijgekomen.

Het uitgangspunt van onze woongroep is een goed nabuurschap en onderlinge saamhorigheid tussen de bewoners met respect voor privacy.

Wij streven naar goed overleg met elkaar. Daar waar nodig elkaar eenvoudige hulp aan te bieden. Samenwerken in het uitvoeren van gezamenlijke activiteiten. Onze woongroep komt iedere laatste zondag van de maand bijeen voor de koffie, het wordt op prijs gesteld als aspirant-leden ook hierbij aanwezig zijn. Overige activiteiten gebeuren in kleiner verband zoals bijvoorbeeld borrelen, wijnen, biljarten, darten, klaverjassen, yoga en gymnastiek.

Een open houding naar elkaar draagt bij aan goed nabuurschap. In de woongroep wordt je gezien en gehoord.